joi, 30 octombrie 2014

Ce tara avem....

         De cand a inceput anul asta nenorocit, 2014, am simtit ca nu mai fac fata cu cheltuilelile. Benzina a depasit maximul istoric de 6 lei/litru si nu imi mai ajungeau banii sa-mi traiesc viata de zi cu zi.
          M-am gandit bine si am zis ca este timpul sa fac o investitie in masina mea. M-am imprumutat de la un prieten de 600 de euro si m-am dus la un service auto sa-mi pun instalatie gpl  pe loganul meu. Toata operatiunea a durat extrem de putin, am bagat masina in service la ora 9 si la ora 14 m-au sunat baietii sa ma duc sa ridic masina. Dupa mai bine de o jumtate de an pot sa spun ca mi-am recuperat investitia si ca deja am inceput sa fac economii. 
           Pana sa montez instalatia alimentam in fiecare luna cam de 900 de lei si acum nu bag GPL de mai mult de 550 de lei pe luna. La un calcul simplu, ne dam seama ca economisesc undeva la peste 1000 de euro pe an.
           Si desi scepticii spun intotdeauana ca dupa ce iti pui gpl pe masina, motorul este mort si masina nu mai trage deloc, eu contrazic aceasta afirmatie: masina se comporta la fel, trage la fel de bine si nu mi s-a stricat nimic la ea pana acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu